Мер Олександрії прагне закатати місто в асфальт

Ще до початку сезону дощів, що не характерно комунальникам міста, в Олександрії вже повним ходом йдуть ремонтні роботи  з відновлення та будівництва асфальтного покриття.

Очільник міста Олександрія  – Степан Цапюк, звітує про виконану роботу через Facebook і, очевидно,  задоволений ремонтними роботами.

Сегодня во время объезда города осмотрел ход капитального ремонта дорог на Мартоивановку. По ул. Пожарского и Коваленко частично положен выравнивающий слой из черного щебня и шлака. Водоканал по моим рекомендациям начал поднимать люки в уровень будущего асфальта. Работы продолжаются, на очереди – укладка основного слоя асфальтобетонного покрытия, – пише у соцмережах Степан Цапюк.

Городской властью принято решение оновить асфальтное покрытие в 4 учебных заведениях Александрии: гимназии им. Т. Шевченко, школах№№9, 10, 15.
Уже заасфальтировали дворы в гимназии и 9 школе. Сегодня работы ведутся в дворе возле входа в 15 школу. До начала учебного года внимание будет уделено школе №10“.

Prodereban нагадує, що олександрійці мають можливість поскаржитись на якість ремонту доріг, що їх не задовольняє, через соціальні мережі Укравтодору.

Вже розроблено п’ять критеріїв, за якими може бути визначений неякісний ремонт дороги. Зокрема це укладання гарячих асфальтобетонних сумішей на вологу основу (дощ, сніг); відсутність інформаційних панно, огорож і зрозумілої схеми організації дорожнього руху під час виконання ремонту; виникнення руйнувань та деформацій на нещодавно відремонтованому дорожньому покритті; відсутність водовідводу з дорожнього покриття і узбіч; відсутність дорожньої розмітки та дорожніх знаків на нещодавно відремонтованих ділянках дороги.

Натомість, за якихось 1000 кілометрів від Олександрії, у Польщі вже почали будувати гумові дороги: тихо і дешево.
Польські виробники асфальту придумали спосіб, який допоможе зробити дороги тихими і спокійними. Цього вдалося досягти завдяки розробці нової технології – виробництва бітуму з додаванням гуми, матеріалом якої служать подрібнені автомобільні шини, передає Supreme2.

За словами Анджеца Вишинського, який є головою Польської асоціації асфальтових підрядників, асфальт з додаванням гуми, отриманої з відпрацьованих шин, дозволяє не тільки з користю позбавлятися гумових відходів, а й підвищити безпеку і довговічність дорожнього покриття.

Перевагою нового асфальтного покриття є підвищена стійкість до розтріскування, старіння і низьких температур. Все це зменшує витрати на ремонт і утримання доріг, забезпечуючи більш тривалий термін служби дорожньої поверхні.

У порівнянні з традиційними шляхами, такий метод сприяє зменшенню шуму від автомобілів на 3-6 дБ.

Щоб покрити 1 км “тихої” дороги потрібно від 400 до 1200 використаних автомобільних шин. Повідомляється, що вже більше 100 км доріг у Польщі покрито гумою.

Вам може сподобатися...