Логістика під «Ятрань», мешканці Тютюшкіна проти розширення вулиці

«ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ» НА ОКОЛИЦЯХ КРОПИВНИЦЬКОГО нав’язуть мешканцям вулиці Тютюшкіна міські чиновники.

«Я не бачу, щоб перемагало населення», – такими словами зустрів заступник міського голови міста Кропивницький Олександр Мосін мешканців вулиці Тютюшкіна, котрі зібралися біла стін міськради з вимогою до чиновників дослухатися до позиції містян стосовно славнозвісного проекту щодо   будівництва дороги.

Для довідки:  О. Мосін  в недалекому минулому – заступник директора ТДВ «М’ясокомбінат «Ятрань», колишній член «Партії регіонів», а нині належить до БПП «Солідарність», останній раз балотувався саме від цієї політичної сили.

Нагадаємо, що жителі невдоволені насамперед запланованою шириною проїжджої частини (8 метрів) і вимагають звузити цей показник, принаймні, до 6-ти метрів. До того ж, розширення дороги вже призвело до масової вирізки дерев біля будинків, а також виник ризик пошкодження каналізаційної системи.

Людей одночасно обурює та лякає те, що дорогою будуть їздити вантажівки від м’ясокомбінату «Ятрань» (що за неймовірним збігом обставин належить меру міста – пану Райковичу). А зважаючи на досить таки пристойний вік переважної частини будівель (більшість із них були вибудувані ще в 40-х рр. минулого століття), виникає цілком логічне запитання: а чи витримають вони такий амбітний план з розширення дороги?

На допомогу стривоженим мешканцям вулиці Тютюшкіна прийшли волонтери й професійні будівельники, з метою фахово оцінити впроваджувану керівництвом міста ініціативу. Звичайно, заступник міського голови не очікував подібного сценарію, а тому спочатку заявив, що діалог вестиме лише з тими, хто безпосередньо проживає у вище згаданому кварталі. Виникла суперечка, і в результаті нехай короткої, втім гострої дискусії, Олександр Мосін був змушений запросити до обговорення всіх бажаючих. На запитання громади, чому ширина дороги сягатиме 8-ми метрів, в чому така необхідність, заступник міського голови відповів наступне:

Це буде вулиця європейського типу. Вважаю, що мешканцям взагалі випав джек-пот».

Багато хто з посмішкою сприйняв його позитив. Потрібно розуміти, що на капремонт виділено 13 млн. грн. бюджетних коштів (себто коштів платників податків – людських грошей), а відстань від дороги до будинків буде становити всього 4 метри. Мабуть, за цих умов, таки слід враховувати інтереси мешканців. Наразі вони ганебно ігноруються. Головною вимогою жителів була ширина дороги в 6 метрів та заборона руху багатовагового транспорту. Не так і багато, правда ж?

Стосовно першого, Олександр Мосін висловив чітку позицію, що розширенню, незважаючи ні на що, бути. Натомість пообіцяв проконтролювати встановлення обмежувачів швидкості та підняти на комісії питання щодо заборони руху вантажівок. Запевнив, що будівництво дороги не має жодного зв’язку із транспортною розв’язкою м’ясокомбінату «Ятрань», чим вдруге викликав нову хвилю посмішок.

Так чи інакше, постає питання: хто і для чого зацікавлений у будівництві дороги по вулиці Тютюшкіна, адже, як не парадоксально, її жителі категорично проти. Не обов’язково бути видатним аналітиком, аби знайти відповідь. Досить лише зіставити між собою вже відомі факти у потрібній послідовності. Таким чином, можна припустити, що очільник міськради та його заступник ефективно лобіюють власний бізнес. Погодьтесь, не кожен підприємець має змогу покращувати логістику шляхом бюджетних коштів.

Отож, мешканцям вдалося домовитися про припинення будівельних робіт строком на тиждень, а за цей час планується спільна перевірка та перемірювання всіх стандартів і відстаней до інженерних комунікацій. Чи вдасться жителям домогтися від влади врахування висловлених вимог, PRODEREBAN пильнуватиме й надалі, адже керівництво міськради здатне шукати компроміс і творити благо для містян лише під постійним наглядом громадськості.

Вам може сподобатися...