Ремонт доріг чи гроші по кишеням: Голова Укртрансбезпеки відвідав Кіровоградщину

Михайло НоякСьогодні, з робочим візитом, Кіровоградщину відвідав голова Державної служби України з безпеки на транспорті Михайло Нояк.

Як інформує PRODEREBAN, високопосадовець проінспектував роботу пересувного габаритно-вагового комплексу на автодорозі Н-01 Київ-Знам’янка.

Під час перевірки Михайло Нояк повідомив, що для Кіровоградської області до кінця року планують закупити 3 пересувні вагові комплекси. Зараз у розпорядженні Управління Укртрансбезпеки у Кіровоградській області лише 1 такий комплекс.

«До кінця року ми плануємо закупити на Кіровоградщину ще три пересувні вагові комплекси, але цього буде мало. Потрібно хоча 8 -10 таких машин, для ефективної роботи інспекторів», – відмітив Михайло Нояк.

У спілкуванні з журналістами Нояк неодноразово наголошував про важливість роботи Укртрансбезпеки.

«Головне наше завдання це безпека пасажира та надання якісних йому послуг. Тут потрібна системна, якісна робота, як нацполіції так і місцевої влади у тому числі Укртрансбезпеки. Яка безпосередньо має право накладати штрафні санкції на порушників», – наголосив високопосадовець.

Втім кошти отримані від штрафних санкцій не будуть безпосередньо направлені на ремонт та будівництво доріг, вони будуть надходити до бюджету України. Потім ці кошти, за словами Михайла Нояка, буду розподілятися на області.

Тобто з одного боку голова Укртрансбезпеки говорить про покращення доріг в Україні, що має на меті служба, а з іншого боку немає гарантії, що дороги в Україні все ж будуть не те що будувати, а хоча б ремонтувати.

Щодо фінансової сторони питання у коментарі журналісту сайту PRODEREBAN, Михайло Нояк повідомив, що пересувні комплекси придбані за кошти Євросоюзу. Сума цих коштів 117 млн. грн., це на 78 комплексів.

«Ми підготували відповідні документи. Система Prozzoro, відібрала підприємство, яке буде закуповувати ці комплекси. Це будуть автомобілі OPEL Movano, які будуть обладнанні необхідною технікою. Ці автомобілі будуть перебувати на утриманні Укртрансбезпеки», – прокоментував Нояк.

Однак, на утримання цих автомобілів коштів у цьому року не передбачено. Голова  Укртрансбезпеки лише сподівається, що депутати Верховної Ради підтримають пропозицію про збільшення фінансування. Тим паче, що служба планує збільшувати кількість інспекторів.

Однією з актуальних проблем Михайло Нояк відмітив корупцію. За його словами у службі залишилося багато працівників, які звикли працювати за старими налагодженими схемами. Для подолання корупції вже працює програма згідно, якої працівники служби Укртрансбезпеки носять нагрудні камери. Що правда, реалізована ця програма поки, що у декількох областях країни.

Також Михайло Новак запевнив журналістів, що інспектори, які попалися на хабарі будуть негайно звільненні, крім цього будуть звільнитися і керівники обласних служб підлеглі яких були спіймані. Як доказ цьому – нещодавні звільнення в Одесі, Вінниці, Запоріжжі та Чернігові.

«Цього року я звільнив більше 100 працівників. Укратрансбезпека проходить очищення», – відмітив Новак.

Ще одним фактором у боротьбі з корупцією є збільшення заробітної плати. Але, знову ж таки, якщо у бюджеті буть передбачені на це кошти.

У підсумку можна зазначити, що зі слів Михайла Новака Україна стрімко розвивається, але вже через хвилину посадовець скаржиться на те, що в нашій країні закони можуть прийматися роками. Чи був сьогоднішній візит голови Укртрансбезпеки у рамках піару нової служби, чи ми справді побачимо зміни (враховуючи, що всі прибутки будуть наповнювати бюджет країни, а не йти на ремонт доріг) ми зможемо перевірити тільки через рік.

Вам може сподобатися...