Цирк на дроті 2: Як ухвалювали підвищення тарифу на проїзд у Кропивницькому

Цирк на дроті 2: Як ухвалювали підвищення тарифу на проїзд у КропивницькомуСьогодні у Кропивницькій міській раді відбулося засідання виконавчого комітету на якому ухвалили підвищення тарифу на проїзд у громадському транспорті.

Як передає кореспондент “Про дерибан” вартість проїзду у звичайному режимі тепер буде становити 4 грн., а в маршрутних таксі 4,5 грн.

Олександр ВергунПро підвищення тарифу доповідав начальник управління транспорту Олександр Вергун. За його словами управління транспорту врахувало всі побажання та недоліки, які були оголошені на минулому засіданні виконкому. Учора була організована зустріч з перевізниками та представниками громади під час якої перевізники пішли на компроміс. Прислухавшись до думки громади перевізники погодилися встановити тариф замість 6 грн. – 4 грн.

Однак такий результат задовольнив не всіх членів виконкому. Як виявилося членів виконкому не запросили на зустріч з перевізниками. На це міський голова Андрій Райкович відповів, що нікого запрошувати і не збиралися.

“Тим кому було цікаво – ті прийшли”, – заявив міський голова.

Член виконавчого комітету Олександр Дануца виступив проти такого підвищення тарифу. Депутат вважає, що цифри подані у розрахунках перевізників не відповідають дійсності.

Член виконкому Лариса Онул запропонувала затвердити тариф 4 грн., а 50 коп. компенсувати перевізникам за рахунок місцевого бюджету. Однак, Олександр Вергун зазначив, що такий варіант не прийнятний, адже сума такої компенсації буде перевищувати 10 млн. грн.Олександр Дануца та Лариса Онул

Депутат міської ради Валентина Яремчук, яка була присутня на засіданні, подала членам виконкому аналіз тих розрахунків, які надали перевізники. У цьому аналізі містився перелік неточностей. Зокрема були переплутані маршрути, завищена вартість ремонту та інше. Олександр Вергун в свою чергу повідомив, що до цього аналізу дуже багато питань, однак погодився, що деякі недоліки є. Але здебільшого даний аналіз не відображає цілісної картини, оскільки при складані аналізу не було враховано ряд факторів.

Члени виконкому погодилися з оцінкою аналізу начальника транспортного управління, однак не зрозуміли чому управління не розробило власний експертний аналіз, а лише звітує про необхідність підвищення тарифу без чітких обґрунтувань.

“Полеміка була одна – щоб дали достойне, правильне економічне обгрунтування. Зрозуміло, що при нинішніх умовах тариф треба піднімати, але до якої міри? Поясніть, обгрунтуйте. Чому ви не зробили експертний аналіз і  не надали членам виконавчого комітету? Не було б ніяких питань”, – зазначила Лариса Онул.

Представник громади Людмила Шубіна також зазначила, що за перевізниками треба встановити чіткий контроль.

“Підрахувати вартість проїзду та витрат на ремонт легко, важко підрахувати реальну кількість пасажирів, які користуються громадським транспортом. Водії маршрутних таксі після завершення робочого дня віддають гроші перевізникові, далі сума розділяється на вартість проїзду і таким чином вираховується кількість пасажирів за день. А де гарантія того, що водій не бере частину грошей собі? Треба налагодити систему обліку пасажирів”, – відзначила Людмила Шубіна.

Зваживши всі “за” і “проти”, після кількагодинної дискусії, члени виконкому все ж ухвалили рішення про підвищення тарифу з додатковою умовою – встановлення перевізниками електронної системи контролю (GPS-навігації або іншої забезпечення) до кінця поточного року.

Як зазначив Олександр Вергун, нові тарифи мають вступити в силу не раніше 20 лютого.

Вам може сподобатися...

  • игорь

    задрали уже не кому люди не надо не хто не хочет заступится за на народ стыдно кто то икрой обжирается а пенсионеры стоят под маршруткой как под церковью жалко ето страну и обидно за людей

  • Леонид Деревянко

    а троллейбусы выпустить на маршруты слабо? Поставить кстати в них тоже систему электронной оплаты и объяснить всем пассажирам что “оплачивая” проезд мимо кассы они сами себе повышают тариф на проезд