Чиновники з Олександрійського району власну виборчу кампанію «гулятимуть» за бюджетні кошти?

Вже тиждень область сміється з анекдоту:

– Іване, ти чув, що Кіровоградщиною керують Кузьменки?
– Та чув – Кузьменко – Отець, Кузьменко – Син і Кузьменко – «святий дух»…

«Святий дух» родини Кузьменків час від часу змінюється, зважаючи на політичну необхідність і лобі бізнес інтересу.

В перші вибори територіальних громад в Олександрійському районі місію «святого духу» від БПП Солідарність у «планах родини Кузьменків» ймовірно буде  делеговано Богданові Курупу, що нині очолює райдержадміністрацію Олександрійського району і Андрієві Коломійцеву, що є заступником того Кузьменка, що син, і займає посаду губернатора Кіровоградщини.

Інформація про «місію кандидат» від Солідарності поки не підтверджена, але сумнівів не викликає той факт, що прізвище Куруп і Коломійцев таки з’являться у виборчих бюлетенях із позначкою голова об’єднаної територіальної громади у Новій Празі та Приютівці.

Напевно політичне лоббі кандидатам Солідарності забезпечуватиме адмінресурс і районна газета «Сільські вісті». Виборчу кампанію «гулятимуть» за бюджетні кошти?

Редакція газети «Сільські вісті» вже активно працює над популяризацією іміджу Богдана Курупа. Активність журналістів супроводжується неабиякою щедрістю. Газета, що фінансується бюджетним коштом, є у платній передплаті та реалізується за готівку, відсьогодні з’явилась у поштових скриньках мешканців Нової Праги… БЕЗКОШТОВНО, тобто даром!!!

Така інформація надійшла в редакцію PRODEREBAN.

Чи можна класифікувати такі дії як застосування адмінресурсу? За коментарем з цього приводу ми звернулися до головного редактора газети Ірини Балашової.Ірина Балашова

Пані Ірина не вбачає в цьому нічого поганого, – «У нас була можливість роздати примірники і ми їх роздали». Звертаємо вашу увагу на фразу «ми їх роздали», бо вже через хвилину пані Ірина повідомила зовсім інше, – «У нас придбали примірники люди, які зацікавлені у тому щоб нам допомогти з реалізацією, а кому вони їх роздали мені не відомо». Тож хто роздавав примірники, працівники газети, чи таємничі спонсори-благодійники достовірно не відомо.

Те що, Богдан Куруп є головною особою у черговому випуску газети, головний редактор не заперечує.

Насправді, формування громадської думки і позитивного іміджу кандидата, ще до законного старту агітаційної кампанії, тема не нова. Дивує інше, імідж ймовірного кандидата Богдана Курупа  формують фактично за бюджетні кошти, силами адмінресурсу. Чиновники, що представляють пропрезидентську силу вважають це нормою, а червоніє хіба-що газетний папір.

Вам може сподобатися...